هتلهای معروف در کیش

هتلهای معروف در کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف در تور کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان تور کیش می باشد.معماری هتل آپارتمان عالی قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور برای مسافران تور کیش بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور لحظه آخری کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهیه غذا و تصمیم گیری درباره ی آن به عهده ی میهمانان تور کیش است. از طرفی هتل به مرکز جزیره کیش و مراکز خرید و تفریحی نزدیک بوده و باعث راحتی گردشگران تور کیش خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل در تور کیش به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه در تور کیش زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها در تور کیش 95 وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه


دیدنیهای معروف کیش

دیدنیهای معروف کیش

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش اردیبهشت 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود درتور کیش لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 

 

 

درآبهاى ساحلى جزیره مخصوصاً در نزدیکى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزیره ، لاک پشت هاى دریایى غول پیکر را به راحتى از فراز دیوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش تعطیلات بهار 95 مشاهده نمود. وفور لاک پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب یکى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است.گردشگران تور کیش می توانند پس از هماهنگی با مرکز حفاظت و مونیتورینگ لاک پشت های دریایی در فصل یاد شده و عمدتا در هنگام تاریکی شب، از تماشای کندن حفره و سپس تخم گذاری لاک پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهای خلیج فارس در تور کیش لذت ببرند که خاطره ای ماندگار خواهد بود.

چند توصیه برای حفظ بقاء این موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا کردن در اطراف آنها و یا دست زدن به آنها در تور کیش خوددارى کنید.
2- از تردد در زیستگاه لاک پشتها خودداری نمایید.
3- هنگام قایقرانی مواظب لاک پشتهایی که برای تنفس به سطح آب می آیند باشید.
4- از ریختن زباله و پسمانده در دریا خودداری کنید .
5- به هنگام غواصی از تعقیب لاک پشتها در تور کیش خودداری نمایید.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و یا برداشتن آنها خودداری نمایید.

 


رستوران توتی فروتی کیش

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور لحظه آخری کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز برای مسافران تور کیش در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران برای مسافران تور کیش شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب در تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 


تفریحات معروف در کیش

تفریحات معروف در کیش

 

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش بهار 95  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جایروکوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات تور کیش بشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد که به گردشگران تور کیش کمک می کند در فضایی امن وآرام ، حرکت درآسمان برفراز خلیج فارس را تجربه وجزیره مرجانی کیش را از منظری متفاوت در تور کیش تماشا کنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد.

 

 

 

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها در تور کیش فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف در تور کیش تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش ، حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 


بهترین هتلهای مشهد

بهترین هتلهای مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره برای مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها در تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خیابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

 

هتل جواد مشهد

در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره جواد در شهر مشهد مقدس یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد. فاصله این هتل از ورودی حرم مطهر امام رضا با پای پیاده در حدود 5 دقیقه می باشد که مناسب برای زائرین تور مشهد می باشد. هتل جواد مشهد تا فرودگاه بین المللی این شهر فاصله ای 8 کیلومتری و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل جوادمشهد برای رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 300 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 نفر را فراهم کرده است. اتاق های هتل جواد مشهد نیز از امکانات رفاهی متنوعی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی در تور لحظه آخری مشهد بهره مند هستند.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،امام رضا 3

هتل جواد مشهد