شهر زیرزمینی کیش به مجموعه بین المللی گردشگری تبدیل شود

شهر زیرزمینی کیش به مجموعه بین المللی گردشگری تبدیل شود

 

شهر زیرزمینی کیش به مجموعه بین المللی گردشگری تبدیل شود

مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: مسئولان مجموعه گردشگری شهر زمینی کیش (کاریز) مصمم هستند تا با تدوین هتل سورینت مریم کیش برنامه ای جامع، این جاذبه دیدنی کیش را به یک مجموعه بین المللی گردشگری تبدیل نمایند.

غلامحسین مظفری به همراه جمعی از استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شهر زمینی کیش بازدید کردند و افزودند: سازمان منطقه آزاد کیش از این گونه اقدام و سرمایه گذاری در جزیره کیش با تمام توان استقبال و حمایت خواهد کرد.

استاندار هرمزگان نیز در این بازدید بیان داشتند: شهر زیرزمینی کیش از یک ایده نو و کم نظیر برخوردار است که معماری زیبای آن سبب گشته تا مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی واقع شود.

فریدون همتی گفت: این مکان دیدنی توسط یکی از ایرانیان بازسازی شده که هر گردشگر داخلی و خارجی با دیدن آن شگفت هتل مارینا پارک کیش زده می شود.

استاندار قزوین با اشاره بر اینکه چندین سفر در بازه های زمانی مختلف به این جزیره داشته، گفت: با توجه به جنس مرجانی این مجموعه، کار ساخت و مهیاسازی کاریز بسیار سخت و پیچیده است و امروز شاهد پیشرفت بسیار زیاد این مجموعه هستیم.

عبدالمحمد زاهدی افزود: باید از متولیان و سرمایه گذاران این مجموعه به دلیل پیشرفت بالا در ساخت و مهیاسازی کاریز تقدیر هتل پانیذ کیش کرد چراکه در این مسیر سختی های بسیاری را متحمل شده اند.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از بازدید این مجموعه ابراز امیدواری کرد که نام کیش با نام کاریز در جهان مطرح شود.

شهر زیر زمینی کاریز کیش بیش از 2500 سال قدمت دارد که در عمق 15 متری از سطح زمین واقع شده است و باستان شناسان طی تحقیقاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیده اند که دیواره های پوشیده از صدف و مرجانی کاریز کیش بین 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد. امروزه کاریز کیش به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های جزیره کیش به شمار می رود که گردشگران و مسافران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا از آن بازدید نمایند.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکیش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.