جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید (Antalya Side) یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهتآنتالیا ساید مورد توجه گردشگران قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

لیست مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا

مرکز خرید ازدیک یکی از بهترین و معروف آنتالیا می باشد و طرفداران بسیاری در داخل و خارج آنتالیا دارد. این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10:00 تا 23:00 پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد. مرکز خرید اوزدیک دارای 100 فروشگاه, 20 رستوران, 7 سالن سینما و تئاتر, پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت 1100 ماشین و پارکینگ رو باز با ظرفیت 300 ماشین, سالن بولینگ, سالن بازی برای کودکان, امکانات تفریحی, کافه, هایگر مارکت و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف سر بزنید و انواع برند های مختلف را در این مرکز خرید پیدا کنید و روز خوشی را در کنار عزیزانتان سپری نمایید.

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا

مراکز خرید معروف آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید معروف آنتالیا که می توان تمامی وسایل مورد نیاز را در آن با بهترین برند ها یافت مرکز خرید آکاپارک آنتالیا می باشد. این مرکز خرید یکی از محبوب ترین ها در بین گردشگران تور آنتالیا و مردم بومی آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در دسترس تمامی افراد می باشد و به راحتی می توانند در آکا پارک به خرید بپردازند و لذت یک خرید خوب را در آن در کنار عزیزانشان سپری کنند. در سفرتان به آنتالیا فرصت این را دارید تا به این مرکز خرید معروف نیز سر بزنی و یک روز کامل را در آن سپری کنید و شاید وقت هم کم بیاورید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک یکی از مراکز خرید معروف و مدرن آنتالیا می باشد که در منطقه کنیالتی واقع شده است. این مرکز خرید با 51000 مساحت با 155 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 3000 در سال 2013 برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا افتتاح شد. در این مرکز خرید تمامی برند های روز دنیا را به راحتی می توانید پیدا کنید. در سفرتان به آنتالیا امکاناین را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و در کنار عزیزانتان یک خرید لذت بخش را تجربه کنید و سفر خود را به یاد ماندنی تر نمایید.

مرکز خرید مارک آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال یکی از بهترین و معروف تریم مراکز خرید آنتالیا می باشد که به بزرگتیرن مرکز مد در آنتالیا نیز تبدیل شده است. در این مرکز خرید می توانید تمامی برند های مختلف روز دنیا را به راحتی پیدا کنید و از وقت گذراندن در آن خسته نشوید. مرکز خرید شی مال در زمینی به مساحت 10000 متر مربع یا 70 فروشگاه در می 2008 برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور آنتالیا ساخته شد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و به خرید نیز علاقه دارید حتما به این مرکز خرید مدرن سر بزنید و از لحظاتتان لذت ببرید.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی یکی از مراکز خرید پرطرفدار و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا به حساب می آید که در منطقه لارا پذیرای مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. این مرکز خرید در سال 2011 با 150 فروشگاه و 30 رستوران برای رفاه حال مسافران و مردمان آنتالیا افتتاح شد. یکی از مزیت هایی که این مرکز خرید دارد نزیدیکی آن به هتل ها می باشد زیرا منطقه لارا دارای تعداد زیادی هتل برای اقامت می باشد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و اهل خرید و گشت و گذار نیز می باشید حتما به این مرکز خرید معروف درآنتالیا سر بزنید و از لحظات خود در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

لیست هتل های آنتالیا

هتل کالیستا آنتالیا

هتل کالیستا آنتالیا

هتل کالیستا یک هتل 5 ستاره واقع در شهر زیبای آنتالیا می باشد. هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است که از شهر آنتالیا 37 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 27 کیلومتر فاصله دارد. هتل کالیستا آنتالیا در یک منظره ی رویایی در فضایی به مساحت 120000 متر مربع مابین درختان سرو و دریا واقع شده است. هتل کالیستا آنتالیا دارای 567 اتاق از انواع مختلف اتاق های استاندارد، اتاق لوکس بزرگ، اتاق خانوادگی و سوئیت برای سلیقه های متفاوت می باشد که تمام آنها به منظره ی سرسبز و دریا چشم انداز زیبایی دارند. هتل کالیستا آنتالیا دارای امکانات ورزشی نظیر بیلیارد، پینگ پنگ ،تنیس و سالن بدنسازی و همچنین استخرروباز، استخر سرپوشیده، سونا جکوزی، سولاریوم، ماساژ و حمام ترکی می باشد.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه‌ کوندو  و در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا از فرودگاه بین المللیآنتالیا 15 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر می باشد. هتل رویال وینگس آنتالیا زیبا و شکیل دارای 460 اتاق است که اتاقهای آن امکانات بسیار خوبی برای بدست آوردن لذت و آرامش کامل برای مسافرین را فراهم میکند. هتل رویال وینگس آنتالیا دارای امکانات و خدمات بسیار مناسب و جذابی برای مسافران می باشد که برخی از این خدمات و امکانات هتل : کافه، لابی، سرو غذا در اتاق، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم، اتاق تلویزیون، 3 رستوران ، صندوق امانات، صرافی، اتاق بازی و زمین بازی مخصوص کودکان و... میباشند. هتل رویال وینگس آنتالیا برای تفریح و ورزش های مفرح نیز جای بسیار مناسبی است و در این زمینه نیز امکانات فراوانی دارد. ورزش های والیبال ساحلی ، بسکتبال ، تنیس و همچنین ورزش های آبی مانند قایق رانی ، اسکی روی آب، جت اسکی ، موج سواری ، قایق پدالی هم طرفداران بسیاری برای تفریح در این مکان دارند.